Elektronikusan zajlik a kommunikáció a felvételiben

Kategória: Felvételi

17
júl

Az idei felvételi eljárás ügyintézési szakaszában, illetve a ponthatárok megállapítása után is a hivatalos kommunikációs csatorna az e-mail, ezért kiemelten fontos, hogy minden jelentkező ellenőrizze a jelentkezéskor megadott e-mail címére érkező értesítéseket. A regisztrációs csomagról szóló értesítés mellett a besorolási döntésről is (kit, hová vettek fel) e-mailben kapnak tájékoztatást a jelentkezők, illetve maga a dokumentum letölthető lesz az e-felvételi felületéről.

Június elejéig minden felvételiző e-mailben kapott értesítést arról, hogy regisztrációs csomagját – amely tartalmazza a jelentkezési adatait – az e-felvételi felületén hogyan és miként nézheti meg. Az e-jelentkezők – és a papíron felvételizők is, előzetes regisztráció után – az E-felvételi rendszerébe belépve a Dokumentumok menüpontból (Jelentkezésekhez csatolt dokumentumok részből) tölthetik le a jelentkezési adataikat tartalmazó pdf dokumentumot.

Az ebben szereplő adatok ellenőrzése és szükség esetén a javítása minden esetben a felvételiző felelőssége, ezért nagyon fontos, hogy mindenki belépjen az e-felvételi felületére és töltse le és nézze meg a regisztrációs csomagban szereplő információkat. (Az e-felvételi használatáról bővebb információkat ide kattintva olvashatnak.)

Fontos! A regisztrációs csomagban szereplő jelentkezési adatok az esetleges adat- illetve sorrendmódosítás után sem változnak (az e-felvételiből elérhető pdf fájlban), mivel a dokumentum a jelentkezéskor benyújtott és rögzített információkat tartalmazza.
Az adatváltozások az e-felvételi egyéb felületein jelennek meg, a kérelmek feldolgozása után.

Besorolási döntés az e-felvételiben: felvettek vagy sem?

A ponthatárok megállapítása, vagyis előre láthatólag 2013. július 24. után minden jelentkező kizárólag az e-felvételi rendszeréből töltheti le az ún. besorolási döntést, amely tartalmazza majd, hogy sikeres felvételi esetén melyik intézményben, szakon kezdheti meg szeptemberben tanulmányait. A dokumentumról – amint elérhető lesz – minden jelentkező e-mailben kap tájékoztatást.

A felvételi során mindig arra az e-mail címre érkeznek a hivatalos értesítések, amelyet az e-jelentkezők az e-felvételi regisztrációkor, a papíron jelentkezők pedig a jelentkezési lapjukon megadtak. Mindezen értesítések a felveteli@felveteli.oh.gov.hu e-mail címről érkeznek majd, érdemes ez után kutatni a beérkező levelek között.

Mindazok, akik a regisztrációs csomagot nem kapták meg, vagy olyan hibát találnak adataikban, amely az e-felvételi felületén nem javítható, jelentkezzenek Ügyfélszolgálatunkon!

Miért a PTE ÁJK?


ÁJK a Facebookon